تهران پاتوق

ساخت وبلاگ

 خانم معلم چن در دفتر تنها بود که پسر کوچکی آرام درِ دفتر را باز کرد و با لحن پر احتیاطی او را صدا کرد.

خانم چن او را شناخت، اما بدون آن که بخواهد نارضایتی خودش را به رویش بیاورد، گفت: تو در امتحان از 100 نمره 59 گرفتی. تو تنها کسی هستی که نمرۀ قبولی یعنی 60 نگرفته است.

پسرک با خجالت و در حالی که صورتش سرخ شده بود، سرش را بلند کرد و گفت: خانم معلم، می شود... می شود یک نمره به من ارفاق کنید؟

خانم معلم با عتاب مادرانه ای سرش را تکان داد و گفت: یک نمره ارفاق کنم؟ این ممکن نیست. من طبق جواب هایی که در برگۀ امتحانت نوشته ای به تو نمره داده ام.

او اضافه کرد: نگران نباش. من که نمی خواهم به خاطر ضعفت در امتحان، تو را تنبیه کنم. تو باید در امتحان بعد تلاش بیشتری بکنی و نمرۀ بهتری بگیری.

پسر با صدایی که نشان می داد خیلی ترسیده است، گفت: اما مادرم کتکم می زند.

خانم معلم ساکت شد. او آرزوی والدین را درک می کرد که می خواهند بچه هایشان بهترین نمره ها را کسب کنند و موفق باشند؛ از طرفی نمی توانست در برابر بچه های بازیگوشی که در امتحاناتشان ضعیف هستند، نرمش نشان دهد. اما یک موضوع دیگر هم بود. او می دانست که کتک خوردن بچه ها هم هیچ کمکی به تحصیلشان نمی کند و حتی تأثیر منفی آن ممکن است آنها را از تحصیل بازدارد. نمی دانست چه تصمیمی بگیرد. یک نمره ارفاق بکند یا نه. او در کار خود جداً اصول را رعایت می کند. اما به هر حال قلب رئوف مادرانه هم داشت.

نگاهی به پسرک کرد. هنوز تمام تن پسرک از ترس می لرزید و به گریه هم افتاده بود.

عاقبت رو به پسرک کرد و با صدای ملایمی گفت: ببین، این پیشنهادم را قبول می کنی یا نه؟ من به ورقه ات یک نمره «ارفاق» نمی کنم. فقط می توانم یک نمره به تو «قرض» بدهم. تو هم باید در امتحان بعدی 10 برابر آن را، یعنی 10 نمره، به من پس بدهی. خوب است؟

پسرک با شادی غیر قابل وصفی گفت: چشم! من حتما در امتحان بعدی 10 نمره به شما پس می دهم.

او با خوشحالی از خانم معلم چن تشکر کرد و رفت. از آن پس برای این که بتواند در امتحان بعدی قرضش را به خانم چن پس بدهد، با دقت زیاد درس می خواند. تا این که در امتحان بعد نمرۀ بسیار خوبی کسب کرد. از طرف مدرسه به او جایزه ای داده شد. وقتی در مراسم اعطای جایزه نگاهش به خانم چن افتاد، از دیدن لبخندی که معلمش به او می زد، احساساتی شد و گریه کرد.

از پسِ آن «درس» که خانم چن به او داده بود، مقطع دبیرستان را با نمرات عالی پشت سر گذاشت و وارد دانشگاه شد. او اولین دانشجو از روستایشان بود.

او پس از مشغول شدن به کار و به دست آوردن موفقیت های شغلی و مالی پیاپی، بارها و به بهانه های گوناگون به سازندگی روستایشان کمک کرده و هر سال به دیدن معلمش خانم چن به آنجا می رود.

او همیشه ماجرای قرض نمره را به دوستانش تعریف می کند و از بازگویی آن همیشه هیجان زده می شود. زیرا می داند که نمره ای که خانم چن به او قرض داد، سرنوشتش را تغییر داد.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 7:06

[تصویر: fo3046.jpg]

گرانول کره بادام زمینی و شکلات‎

این خوراکی خوشمزه را در فریزرتان نگه داری کنید تا هنگامی که گرسنه شدید خوراکی مقوی در خانه برای خوردن داشته باشید. 

کره‌ی بادام زمینی، چوب شور، سریال برنج، کنجد و تکه‎های کوچک شکلات، گرانولی کم کالری را برایتان به ارمغان می‎آورند.

مدت زمان نگه داری در فریزر: تا 3 ماه

مقدار برای هر نفر : 1 تکه گرانول شکلاتی

مقدار به دست آمده : 18 تکه گرانول شکلاتی

مدت زمان آماده سازی : 20 دقیقه

مدت پخت مرحله اول : 10 الی 15 دقیقه در دمای 350 درجه سانتی گراد

مدت پخت مرحله دوم : 12 الی 15 دقیقه در دمای 300 درجه سانتی گراد

مواد لازم برای گرانول کره بادام زمینی و شکلات :

 اسپری روغن
1 عدد
جو
¼ پیمانه
 شیره ذرت
¼ پیمانه
 کره بادام زمینی
3 پیمانه
شکر قهوه‎ای
2 قاشق سوپ خوری
کره
2 قاشق سوپ خوری
عسل
1 قاشق سوپ خوری
وانیل
½ قاشق سوپ خوری
نمک
2 قاشق چای خوری
سریال برنج کریسپی
¾ پیمانه
چوب شور خرد شده
¼ پیمانه
جوانه گندم برشته
2 پیمانه
کنجد
¼ قاشق سوپ خوری
تکه‌های کوچک شکلات
به مقدار لازم

 

طرز تهیه گرانول کره بادام زمینی و شکلات :

فر را روشن کنید و در دمای 350 درجه تنظیم کنید.

داخل یک سینی متوسط را فویل بکشید و آن را با اسپری به روغن آغشته کنید و کنار بگذارید. سپس جو را در سینی پهن کنید و به مدت 10 الی 15 دقیقه در فر بگذارید تا برشته شوند. پس از آن، هم بزنید و بگذارید تا خنک شود. فر را در دمای 300 درجه قرار دهید.

در همین هنگام شیره ذرت، کره‌ی بادام زمینی، شکر قهوه‎ای، کره و عسل را با هم مخلوط کنید. مخلوط را روی حرارت گذاشته و هم بزنید تا کره بادام زمینی و شکر قهوه‎ای آب شوند. مخلوط را از روی حرارت بردارید. وانیل و نمک را به آن اضافه کنید.

در یک ظرف بزرگ جو‎های برشته شده، سریال برنج، چوب شور، جوانه گندم برشته شده و کنجد را با هم مخلوط نمایید.

مخلوط جو را در یک ظرف مناسب ریخته. تکه‎های شکلات را روی آن بریزید و در مخلوط جو فشار دهید. به مدت 12 الی 15 دقیقه در فر قرار دهید. پس از آن بگذارید تا سرد شود.

تکه ها را بین کاغذ‎ (فویل) بپیچید و در ظرفی قرار دهید که عاری از هوا باشد. می‎توانید تا 3 روز در دمای اتاق یا تا 3 ماه در فریزر نگه داری کنید.

منبع : seemorgh.com

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 7:06

 [تصویر: e4pxdjgi5v08yqu6ff3hut.jpg]

فال روزانه 31 فروردین متولدین فروردین ماه

اگر امروز دقیقا بدانید که کجا می‌روید قادر خواهید بود که به سمت ترقی و پیشرفت هجوم ببرید و بهترین راه را برای رسیدن به هدف تان انتخاب کنید. اما شاید هم نتوانید. اشتیاق شما کاملا قانع کننده است- حتی برای خودتان- اما ممکن است قطعه بسیار مهمی‌از پازل تان را که درست در جلوی روی تان قرار داشت را گم کنید. پس از سرعت خود بکاهید! و مطمئن باشید در اولین فرصت شانس و اقبال بهتری نصیب تان خواهد شد.

 

فال روزانه 31 فروردین متولدین اردیبهشت ماه

معمولا شما در یک درگیری ترجیح می‌دهید که از بحث و مشاجره پرهیز و سعی می‌کنید تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنید. به هر حال امروز ممکن است شخصی به شما زیادی فشار وارد کند و با این کاراعصاب تان را تحریک کند. بسیار سخت است که بخواهید از این درگیری پرهیز کنید به خاطر اینکه شاید اصلا متوجه نباشید که چه اتفاقی افتاده است. اگر این فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهید که هیچ کس شما را از رسیدن به هدف تان بازدارد.

 

فال روزانه 31 فروردین متولدین خرداد ماه

احتمالا امروز وسوسه شده اید که عالم نما باشید و ادعا کنید که راجع به همه چیز اطلاع دارید. اما اگر خودتان را درگیر این ماجرا کنید و خود را در مرکز توجه قرار دهید بعید می‌دانم آن حمایت و توجهی که در نظر دارید را بدست بیاورید. چرا که در نتیجه این کار شما کنترل خود را از دست می‌دهید و تبدیل به انسان خودبزرگ بینی می‌شوید؛ پس  سعی کنید اثبات بزرگی و خردمند بودن خود را فراموش کنید و حرف‌هایی که دیگران به شما می‌گویند را دقیقا گوش کنید. شنیدن حقیقت به شما ضربه‌ای نمی‌زند مخصوصا اگر بتوانید از این صحبت‌ها برای پیشرفت خود و رسیدن به اهداف تان استفاده کنید!

 

فال روزانه 31 فروردین متولدین تیر ماه

ممکن است امروز رابطه شما با همسر یا دوست تان به طرز عجیبی بهم بریزد چرا که اختلاف عقایدی که شما با هم دارید منجر به یک درگیری لفظی شدید خواهد شد. یکی از شماها ممکن است خونسرد و آرام باشد و درگیری را خاتمه دهد ولی باعث می‌شود دیگری عصبی تر شود. اگر این درگیری منجر به این شود که قلب هر دو شما بشکند مطمئن باشید هیچ کدام تان برنده نخواهید شد. به جای اینکه آنقدر با هم بجنگید تا ثابت کنید کدام یکی از شما درست می‌گوید یک نفس عمیق بکشید و تظاهر کنید که هر دو پیشکشی دارید که باید به یکدیگر تقدیم کنید.

 

فال روزانه 31 فروردین متولدین مرداد ماه

معمولا شما استعداد خوبی در این دارید که به  دیگران بفهمانید که حد و مرزشان با شما کجاست و چه زمانی از آنها تجاوز می‌کنند. ممکن است امروز کسی بیش از حد مدعی باشد ولی خیلی طول می‌کشد تا شما بفهمید که چه اتفاقی افتاده است و دیگر دیر شده تا از آن جلوگیری کنید. فهمیدن اینکه نقش شما در اینکه اجازه داده‌اید چیزی فراتر از حد خود برود کمکی به بهتر شدن اوضاع نمی‌کند. اگر کنترل خود را در این موقعیت از دست بدهید نشان می‌دهد که نمی‌توانید  مسائل را در جایی که خودتان قبول دارید قرار دهید.

 

فال روزانه 31 فروردین متولدین شهریور ماه

به نظر می‌رسد که روزهای عجیبی در پیش رو دارید و سخت است که بدانید چگونه آنها را تغییر دهید. اما شما حقیقتا درباره این موقعیت حساسی که برایتان پیش آمده نگران نیستید. با این وجود نابهنجاری که بین عقل و احساس تان بوجود آمده به نظر می‌رسد همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و انگار هیچ جایی نیست که به شما آرامش و سکوتی که در جستجوی آن هستید را هدیه دهد. اما اکنون می‌توانید آرامش خاطر خود در رویاهایتان را پیدا کنید.

 

فال روزانه 31 فروردین متولدین مهر ماه

شما ایده‌های خوبی برای خرج کردن پول تان دارید اما همسرتان ممکن است کاملا مخالف با شما باشد. یا اینکه ممکن است دارای یک تضاد درونی باشید؛ چرا که عقل تان یک چیز می‌گوید و احساس تان چیز دیگری! اما مسئله این نیست که باید فقط  یک چیز را آنهم با قید و شرط انتخاب کنید. مسئله این است که باید هر دو جنبه را در نظر بگیرید یعنی هم به عقل و هم به قلب تان احترام بگذارید. در آخر به شما اطمینان می‌دهیم که نیازی ندارید همین امروز تصمیم بگیرید!

 

فال روزانه 31 فروردین متولدین آبان ماه

شما آماده هستید که عقاید تان را بیان کنید و بعد از آنها دفاع کنید. بعمل درآوردن افکارتان بیش از آن که فکر می‌کنید دشوار است. ممکن است شما در تصورتان خیلی راحت تر افکارتان را بیان کرده و آنها را عملی کنید. اما دیگران از شما می‌خواهند که ایده‌ها و تجربه‌هایتان را با آنها تقسیم کنید حتی اگر شما بخواهید که آنها را برای خودتان نگاه دارید. آرام شروع کنید و از قلب تان صحبت کنید.

 

فال روزانه 31 فروردین متولدین آذر ماه

امروز شما آماده تفریح هستید و برای تان سخت است که در این امر زیاده روی نکنید؛ چرا که  فکر می‌کنید که دیگر زمانی مانند الان برای تفریح و خوشی بدست نمی‌آورید. اما به آن راحتی هم که فکر می‌کنید رضایت شما حاصل نمی‌شود. ممکن است در طول روز شرایط تغییر و حواس شما را از پرداختن به برنامه‌هایتان پرت کنند. با این وجود اگر بتوانید خود را کنترل کنید خوشحالتر خواهید بود؛ پس به خودتان قول دهید تا در فرصتی که تغییر شرایط برای تان بوجود آورده تا جایی که می‌توانید در اوج پرواز کنید.

 

فال روزانه 31 فروردین متولدین دی ماه

احتمالا امروز با دو جنبه از طبیعت تان – عقل و قلب- درگیر هستید. از طرف دیگر اهداف بلند مدت شما مهمتر از همیشه به نظر می‌رسد  و شما می‌دانید که در رابطه با آنها وسواسی فکر می‌کنید. با این وجود افکارتان را دست کم نگیرید. الان نیاز به یک تردستی و شعبده بازی دارید و به نظر می‌رسد که این بهترین سیاستی است که الان بکارتان خواهد آمد.

 

فال روزانه 31 فروردین متولدین بهمن ماه

اگر امروز افکاری که در ذهن دارید را با دیگران تقسیم نکنید فرصت بهتری بدست خواهید آورد تا به آنچه که مدت هاست می‌خواهید برسید. اگر زیاده از حد به احساسات تان توجه کنید و به آنها بها دهید ممکن است شخص بخصوصی را که در اطراف تان است را بترساند چرا که شما بیش از آنچه نشان می‌دهید قوی و نیرومند ظاهر می‌شوید. خردمندانه ترین کار امروز این است که خود را کنترل کنید. فرصت‌ها تا زمانیکه شما خودداری خود را نشان می‌دهید از دست می‌روند.

 

فال روزانه 31 فروردین متولدین اسفند ماه

امروز به سختی می‌توانید بفهمید که چه چیز واقعی  و درست است و تصورات شما آنقدر روشن و واضح به نظر می‌رسند که انگار از یک فیلتر رد شده و تبدیل به سایه و روشن – واقعی و غیر واقعی- می‌شوند. شما می‌توانید آنقدر درگیر رویاهایتان شوید که ناگهان تصمیم بگیرید عمدا خود را فریب دهید. فرو رفتن در دنیای ناخودآگاه ذهن تان کار اشتباهی نیست. اما به یاد داشته باشید؛ زمانی که در هفته آینده از خواب بیدار می‌شوید نیاز خواهید داشت که زمان از دست رفته را جبران کرده و کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 7:06

بازی جنسی با همسر، بازی های جنسی، آموزش جنسی، برای خارج شدن از رابطه جنسی تکراری باید دست به خلاقیت بزنید و بازی جنسی ایجاد کنید. روابط جنسی
عادی شدن پوزیشن‌های رابطه جنسی در هر رابطه زناشویی یک پیشامد بسیار محتمل است که زوج‌های زیادی نزد مشاورین خانواده از آن گله و شکایت می‌کنند. حتی مهیج‌ترین فرد در رابطه جنسی، اگر انجام رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شده باشد از آن دلزده خواهد شد. این عادی شدن می‌تواند دو علت داشته باشد: استفاده از یک روش خاص برای ارضاء شدن که ممکن است در اثر اختلالات جنسی باشد (یکی از طرفین رابطه به خاطر این اختلال فقط انجام حرکت خاصی را از شریک جنسی خود خواستار می‌شود) و دیگری عادی، تکراری و قابل حدس شدن تمام حرکت‌ها و نحوه شروع و پایان که به تبع آن از میزان رضایت و کیفیت رابطه کاسته می‌شود. در این مطلب قصد داریم برای خروج از این وضعیت، راه حل‌های ساده و کارآمدی را به شما پیشنهاد نمائیم.

به ساخت بازی جنسی بپردازید

با وجود آن که اغلب، مردان ترجیح می‌دهند که حاشیه را کم کنند و سریع به اصل ماجرا بپردازند، ولی پس از مدتی لازم می‌شود که در رابطه جنسی به حاشیه و بازی‌ جنسی بیشتر توجه گردد. همچنین خانم‌ها نیز نسبت به آن نظر مثبتی دارند، در روایات نیز به این مهم پرداخته شده است که شایسته نیست مرد و زن به یکباره با هم نزدیکی کنند.

ایجاد تنوع در پوزیشن های رابطه زناشویی

متاسفانه درصد قابل توجهی از زوجین در نهایت به 3 الی 4 حالت جنسی بسنده می‌کنند و تمام روال انجام رابطه حالتی تکراری و قابل حدس پیدا می‌کند؛ از زمان شروع رابطه گرفته تا مکان و حالات و حرف‌های تکراری. برای خروج از این وضعیت لازم نیست تمام اینترنت را زیرو رو کنید؛ کافی است ذهن خلاق خود را بکار گیرید و به ایجاد بازی جنسی فکر کنید. تمام آن چیزهایی که دوست داشتید با شریک زندگی خود از آن لذت ببرید را حال به اجرا در آورید.

برای انجام یک رابطه جنسی دلچسب باید برنامه ریزی کنید، ایده‌های جدید بکار بگیرید تا بتوانید همسر خود را غافلگیر و خوشحال کنید. فکر کنید که امشب قرار است با همسرتان رابطه داشته باشید با انجام چه حرکت جدیدی می‌توانید او را سورپرایز کنید؟ بهتر نیست به جای اینکه همیشه یکجا رابطه داشته باشید در جاهای مختلف منزل و با حالات جدید تجربه کنید، هر حالتی که می‌تواند (مانند بوسیدن، دخول، معاشقه، رابطه جنسی دهانی و...) رفتارهای جنسی را شامل بشود و انجام آنرا میسر سازد. مطمئنا خوب که فکر کنید حالات متفاوتی به ذهنتان می‌رسد، به‌ عنوان مثال اگر از اینکه شوهرتان بدن شما را بوبسد، نوازش کند و یا بلیسد لذت می‌برید می‌توانید مزه شیرینی را به شوهرتان تقدیم کنید: کمی خامه به سینه‌هایتان بزنید و از همسرتان بخواهید از روی سینه‌هایتان خامه‌ها را میل کند و یا رفتار مشابهی در مورد آلت جنسی مردانه. این‌ها همه بازی جنسی هستند که شما و همسرتان را برای یک رابطه شیرین به وجد می‌آورد.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 21:56

تخمک‌گذاری چیست؟

تخمک‌گذاری به زمانی گفته می‌شود که یک تخمک (یا در برخی موارد نادر بطور طبیعی بیشتر از یک تخمک) از تخمدان آزاد می‌شود و این زمان را "دوره باروری” در سیکل قاعدگی می‌نامند.

هر ماه، یک تخمک در درون تخمدان شما به بلوغ می‌رسد. هنگامی که اندازه آن به حد معینی رسید، تخمک از تخمدان آزاد شده و درونِ لوله‌های فالوپ، به طرف رحم حرکت می‌کند. اینکه در هر بار، کدام تخمدان یک تخمک آزاد می‌کند، نسبتا نامشخص است. آنچه مشخص است این است که وظیفه تخمک‌ گذاری در سیکل‌های قاعدگی به صورت منظم و یکی در میان، بین تخمدان‌ها تقسیم نمی‌شود.

تست های جدید برای بهترین زمان تخمک گذاری

امروزه تست‌های خانگی‌ برای کنترل بهترین زمان تخمک گذاری در بازار موجود می‌باشد و زوج‌هایی که قصد باردار شدن دارند، از آن‌ها استفاده می‌کنند. این تست‌ها میزان هورمون محرک جسم زرد (luteinizing) را در ادرار اندازه‌گیری می‌کند. این ماده یکی از هورمون‌های هیپوفیز قدامی می‌باشد که در زن به تشکیل جسم زرد تخمدان و در مرد به ترشح تستوسترون از یاخته‌‌های بینابینی کمک می‌کند. انواع جدید آن نیز موجود می‌باشد که از طریق بزاق دهان این میزان را سنجیده و کاربردی و دقیق است. متخصصین می‌گویند که تست‌های تخمک‌گذاری بهترین راه اندازه‌گیری باروری نیستند و نمی‌توان تنها به پاسخ آن‌ها تکیه نمود. اگر فقط به این تست‌ها تکیه کنید، ممکن است بهترین روز باروری خود را از دست بدهید. از نظر علمی، دوره باروری از روز دهم تا هفدهم دوره قاعدگی است که شروع آن، پنج روز قبل از تخمک گذاری می‌باشد. اما این نیز صد در صد نیست، زیرا با توجه به آماری که بین ۲۱۳ زن که قاعدگی منظم داشتند صورت گرفته، بهترین روز باروری %۷۰ آن‌ها، قبل و یا بعد از این دوره بوده است.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 21:56

روش انجام حرکت ابداکتور (خیاطه بیرون ران)

برای انجام حرکت بدنسازی ابداکتور یا همان بیرون ران ماشین به یک دستگاه ابداکتور نیاز دارید. روی صندلی دستگاه ابداکتور بنشینید و پشت ساق پاها را به پد دستگاه تکیه دهید. تا جایی که می‌توانید پاها را بازکنید و بعد دوباره به آرامی به حالت اول بازگردید. این تمرین روی قسمت بیرون پا و ران‌ها کار می‌کند.

[تصویر: 15789_358.gif]

همین حرکت بدنسازی را می‌توانید با تکیه دادن ساق پاها به داخل دستگاه و فشاردادن پدها به سمت داخل نیز انجام دهید که در این صورت نام حرکت داخل پا ماشین خواهد بود و روی ران‌ها و قسمت داخلی ساق پا تمرکز خواهد داشت.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:39

جلو پا :با رسيدن روز تمرين پا بيشتر بدنسازان به ياد شكنجه مي افتند.واقعا تمرين پا بسيار مشكل است و بسياري از بدنسازان از اين تمرين گريزان هستند، فردي را در نظر بگيريد با بالاتنه اي عضلاني و حجيم ولي پايين تنه لاغر !!!! .،براي داشتن بدني استيل و مناسب بايد اين عضله را بصورت جدي تمرين داد. اين عضلات از مهمترين عضلات بدن به شمار ميرد چون به عنوان ستون بدن عمل ميكند و بسياري از بدنسازان حرفه اي اين عضله را در اولين جلسه تمريني خود با تمام انژي به اتمام ميرسانند

امروزه در رقابتهاي بين المللي كساني كه در عضله ران خود دچار ضعف هستند شانسي براي رقابت نخواهند داشت.براي شركت در مسابقات دارا بودن رانهاي حجيم،تفكيك شده همراه با خط هاي عميق براي هر ورزشكار لازم و ضروري است

[تصویر: 65930488501920324747.gif]

 به ادامه مطالب برويد

افزايش حجم عضله پا بخصوص براي كساني كه در اين ناحيه دچار ضعف هستند كاري بسيار سخت و مشكل است
براي افزايش حجم اين عضله مهمترين حركت اسكات هالتر از پشت است.همچنين پرس پا و هاك ماشين نيز بسيار موثر و مفيد است

متاسفانه اغلب ديده ميشود كه بدنسازان تمرينات پاي خود را منحصر به انجام حركت اسكات ميكنند. در اينكه اسكات مهمترين و بهترين حركت براي افزايش حجم عضله جهار سر راني است، شكي نيست،اما پس از مدتي عضلات ران شبيه استوانه اي نافرم ديده ميشود كه اثري از تناسب و تفكيك در آنها نيست .سعي كنيد تمرينات پاي شما از تنوع مناسبي برخوردار باشد
حركات مناسب براي افزايش حجم:اسكات ، پرس پا ،هاك ماشين
حركات مناسب براي تفكيك عضلاني :جلو پا ماشين ، هاك ماشين ، سي سي هاك
اسكات هالتر از پشت:حركت اسكات يكي از حركات مادر (پايه)و زيربنايي ترين و مهمترين حركت براي عضلات جلو ران است وبهتر است بگوييم اسكات بهترين حركت براي پرورش عضلات جلو ران است.وقتي شما به انجام اين حركت مي پردازيد عضلات چهار سر ران (جلو ران) ،دو سر ران(پشت پا)،اركتوراسپينه (فيله كمر)،باسن و همچنين عضلات قسمت بالاي شكم تحت فشار قرار ميگيرند.
اين حركت را به صورت هاي مختلف ميتوان انجام داد كه در زير به انها اشاره ميكنيم.

اسكات كامل

[تصویر: 65930488501920324747.gif]

اسكات كامل با ميز (براي جلو گيري از پايين رفتن بيش حد و خطر اسيب ديدگي زانو)

[تصویر: 65930488501920324747.gif]

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 150 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:39

یکی از رو‌ش‌های جدید زایمان، زایمان در آب است. کاسته شدن از درد زایمان از مزایای زایمان در آب و مرگ بی‌دلیل نوزاد از عوارض زایمان در آب است.
[تصویر: 25365_236.jpg]


زایمان در آب یکی از روش‌های جدید برای حمل وضع می‌باشد که نظر بسیاری از زنان باردار را به خود جلب کرده است. خانم‌هایی که قبلا از این روش برای به دنیا آوردن فرزند خود استفاده کرده‌اند ابراز می‌دارند که این روش فشار روحی و درد کمتری به همراه دارد و خاطره شیرین‌تری از زایمان را در ذهن آن‌ها باقی گذاشته است. با این وجود عده‌ای نیز مخالف این روش از زایمان می‌باشند و خطر انتقال بیماری به کودک و احتمال خفگی نوزاد را جزو مخاطرات این روش می‌دانند. ما در ادامه این مطلب مزایای زایمان در آب و عوارض زایمان در آب را برای شما بیان خواهیم کرد.

مزایای زایمان در آب چیست؟

  • کاهش احتمال نیاز به انجام اپیزیاتومی یا همان برش پرینه در زایمان طبیعی
  • انجام شدن زایمان بصورت طبیعی که قطعا سالم‌تر از سزارین است
  • زایمان طبیعی در آب می‌تواند دردهای انقباضی شکم را کاهش دهد (این روش از زایمان، تفاوتی با زایمان طبیعی نداشته و تنها در کاستن از درد موثر است و نباید توقع زایمان بدون درد داشت.)
  • زنانی که در آب زایمان می‌کنند، نسبت به سایر افراد کمتر نیاز به آرام‌ بخش و مسکن دارند.
  • کاهش احتمال نیاز به تزریق داروی بیهوشی اپیدورال (اپيدورال روشی برای كاهش درد در زايمان می‌باشد که در آن تزريق داروی بي‌حسی به قسمتی از گودی كمر شما، با استفاده از يك سوزن خميده و توخالی است.)
  • در این روش مادر می‌تواند در هر حالتی که راحت‌تر است قرار بگیرد که این امر برای زایمان راحت‌تر است.
  • با کاهش استرس، هورمون‌های استرس (که موجب افزایش فشار خون می‌گردند) کمتر در بدن مادر تولید می‌شود و فشار خون مادر در حین تولد کاهش می‌یابد.
  • خوابیدن و نشسن در آب باعث تولید اندورفین می‌شود که مهار‌کننده درد است.

متخصصان اظهار دارند که این نوع زایمان برای کسانی که دوره بارداری سالم و عادی را گذرانده‌اند و بیماری ثانویه‌ای ندارند پیشنهاد می‌گردد.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 17:39

[تصویر: za4-3204.jpg]

طلاق در بهترین حالتش یکی از اندوه بارترین رویداد های زندگی است

 

طلاق در بهترین حالتش یکی از اندوه بارترین رویداد های زندگی است اما این اندوه تا کجا می تواند ادامه پیدا کند؟ ممکن است یک سال، 2 سال و شاید هم تا آخر عمر ادامه یابد. می پرسید چگونه؟ کافی است سرطانی بشود آن وقت خواهید دید که چطور به مدتی مدید وبال گردنتان می ماند.

اما چه می شود که یک طلاق، سرطانی می شود؟ در این مطلب به این پرسش ها پاسخ می دهیم.

طلاق سالم،  

فرض کنید خدانکرده امروز روز طلاق شماست.

روایت اول: با احساس ناکامی از محضر بیرون می آیید. شاید چند روزی مرخصی گرفته باشید و بخواهید مدتی در خانه تنها بمانید. شاید هم یک راست به سر کارتان بروید. در هر دو حالت تا مدت ها کیفتان کوک نیست. خیلی وقت ها به یاد همسر سابقتان می افتید و چنان عصبانی می شوید که به فکر تلافی کردن می افتید البته این در حد یک فکر باقی می ماند. چند وقتی با این حالتان می سازید تا این که کم کم دوباره به زندگی بر می گردید.

روایت دوم: با احساس ناکامی از محضر بیرون می آیید. شاید چند روزی مرخصی گرفته باشید و بخواهید مدتی در خانه تنها بمانید. شاید هم یک راست به سر کارتان بروید. در هر دو حالت تا مدت ها کیفتان کوک نیست. خیلی وقت ها به یاد همسر سابقتان می افتید و چنان عصبانی می شوید که به فکر تلافی کردن می افتید. بالاخره تصمیم می گیرید به هر قیمتی شده انتقامتان را از او بگیرید و با اراده ای خستگی ناپذیر دست به کار می شوید.

تفاوت طلاق معمولی با طلاق سرطانی، تفاوت بین این دو روایت است. همان طور که متوجه شدید تا نیمه های هر دو روایت مسیر تقریبا یکسان بود. در هر دو شما ناراحت بودید، رنج می کشیدید و عصبانی بودید. مسیر طلاق سالم (یعنی روایت اول) از جایی از مسیر طلاق سرطانی (یعنی روایت دوم) جدا شد که به طور ناخودآگاه به حس انتقام جویی تان اجازه دادید مهار زندگی شما را به دست بگیرد.

آیا این طلاق درمان دارد؟

واقعیت این است که وقتی خشم و انتقام جویی غالب می شود، دیگر چشم و گوش آدم درست کار نمی کنند؛ یعنی فردی که طلاقش سرطانی شده سخت درمان می شود، شاید هم اصلا نشود برایش کاری کرد چون در شرایطی نیست که بیمارگونه بودن رفتار هایش را بپذیرد چه برسد به این که بخواهد درمان بپذیرد؛ بنابراین بهترین راه این است که با مقابله با حس انتقام جویی در این دوران، از سرطانی شدن طلاق پیشگیری کنیم.

 

[تصویر: za4-3205.jpg]

با مقابله با حس انتقام جویی در دوران طلاق ، از سرطانی شدن آن پیشگیری کنیم

 

شیوه های مقابله با حس انتقام جویی

1- رنج را بپذیرید: این که به چه دلیلی طلاق گرفتید یا چقدر راضی به این کار بودید، ممکن است میزان رنج شما را تحت تاثیر قرار بدهد اما اصل آن را نه. رنج کشیدن سخت است اما نشانه بدبختی نیست! اتفاقا برعکس، رنج نشانه ای است از این که آسیبی به شما وارد شده است و روان شما به خاطر قدرتی که دارد، مشغول تیمار کردن آن است. حس انتقام جویی هم مثل خشم، تنهایی و افسردگی بخشی از فرآیند رنج پس از طلاق است. پس رنجتان را با تمام مخلفاتش بپذیرید و به روزنه های امیدی که نشانتان می دهد توجه کنید.


2- با همسر سابقتان قطع رابطه کنید: [font=Tahoma, Geneva, sans-serif]تعجب نکنید، می دانم احتمالا از وقتی که طلاق گرفته اید نه همسر سابقتان را دیده اید و نه با او تلفنی حرف زده اید، شاید هم به خاطر بچه ها چند باری مجبور به این کار شده اید اما طوری نبوده که بشود اسمش را رابطه گذاشت. اما واقعیت این است که تا وقتی از دست او عصبانی هستید و فکر انتقام در سرتان دور می زند، ذهن و قلب شما با او رابطه دارد. برای این که این رابطه هیجانی را قطع کنید 3 کار باید بکنید.[/font]

اول این که ریشه خشم، ترس است پس برای قطع رابطه با همسر سابقتان قبل از هر کاری باید ترس هایتان را شناسایی و رفع کنید. این ترس ها ناخودآگاه هستند و وقتی به سطح خودآگاهی می رسند تا حد زیادی قدرتشان را از دست می دهند. ببینید چه چیز طلاق، شما را بیشتر ترسانده است؟ تنهایی؟ حس بازنده بودن؟ بی پولی؟ آینده مبهم؟ فهرستی از این ترس ها تهیه کنید. راه های مختلفی را که برای رفع آن ها سراغ دارید هم بنویسید. حالا وقت سبک سنگین کردن است. بهترین راه ها را انتخاب و طی یک برنامه منظم آن ها را عملی کنید.

این که حالا نوبت خشم است. برای کنار آمدن با خشمتان هم انجام این کار ها مفید است:

از چیز هایی که هنوز شما را عصبانی می کنند، فهرستی تهیه کنید. سپس درباره هر کدام از آن ها مفصل بنویسید. بعد از نوشتن یک بار با صدای بلند آن را برای خودتان بخوانید تا هم آگاهی بیشتری نسبت به احساساتتان پیدا کنید و هم از بار عاطفی آن ها کاسته شود.

در مرحله سوم باید فکری هم برای راه های مدیریت خشم تان بکنید. از وقتی که طلاق گرفته اید چند بار به خودتان گفته اید که «همسر سابقم زندگی من رو نابود کرد، حق من این زندگی نبود و... ؟» . به جای بازی کردن نقش قربانی مسئولیت ازدواج قبلی تان را بپذیرید، این را که همسر سابقتان و دنیا چگونه «باید» با شما رفتار می کردند به چالش بکشید و با توجه به این نکته مهم که قربانی فردی است که خودش اجازه آزار و آسیب را به دیگری می دهد صدای منتقد درونی تان را به تله بیندازید.

بعد از انتقام چی؟

فرض کنید انتقام هم گرفتید، آیا مطمئنید که او دستش خواهد آمد که شما چه رنجی کشیده اید؟ آیا حال شما را می فهمد؟ آیا عذرخواهی می کند؟ مطمئن باشید که هیچ یک از این اتفاق ها نخواهد افتاد. نگاه او به دنیا با شما فرق دارد و اگر رنج شما برای او معنای رنج داشت که کارتان به طلاق نمی کشید.

منبع: سلامت نیوز

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 3:34

[تصویر: sala41.jpg]

گوجه سبز و چغاله بادام ‎جزو نوبرانه های بهاری است 

در ترکیب گوجه سبز مقادیر زیادی پتاسیم و فلور هم وجود دارد که فلور در سلامت دندان ها موثر است و پتاسیم هم در کارکرد بافت عضلانی و عضله قلب تاثیر بالایی دارد. چغاله بادام می تواند به عنوان یک میان وعده نسبتا بی ضرر به خصوص برای بچه هایی که به تنقلات پر کالری علاقه زیادی دارند به شمار رود.

گوجه سبز و چغاله بادام از آن دست نوبرانه های بهاری هستند که به رغم گرانی این روزهای قیمتشان، از خوردن آنها نمی توان گذشت.

گرچه طعم گوجه سبز و چغاله بادام با همراهی نمک وصف ناپذیر است و میل فراوانی برای خوردن آنها ایجاد می شود، اما در کنار فواید آنها، زیاده روی در این امر، مشکلاتی را به همراه دارد و سیستم گوارشی را به دردسر می اندازد.

دکتر هاشمی به سوالاتی درباره این میوه های نوبرانه و اینکه چه میزان از این میوه ها را در برنامه غذایی روزانه داشته باشیم و با چقدر نمک آنها را مصرف کنیم پاسخ می دهد.

وی در این نوشتار، خوردن این میوه ها را از این نظر که بافت های فیبری آنها هنوز برای هضم و جذب، مناسب دستگاه گوارش نیستند، چندان قابل توصیه نمی داند.

به اندازه بخورید

معمولا نارس بودن فیبر موجود در این میوه ها می تواند مشکلات سوءهاضمه همچون دل درد، دل به هم خوردگی و نفخ بدنبال داشته باشد.

فیبرهای میوه های نارس به دلیل نوع رژیم غذایی که داریم قابلیت هضم شدن در بدن را ندارند و به همین دلیل است که خوردن آنها معمولا بدون ضرر نیست.

 

[تصویر: sala42.jpg]

بهتر است چغاله بادام در مقدار بسیار کم و به تدریج در اختیار کودکان قرار گیرد‎

 

البته چغاله بادام تا حدی از این قاعده مستثنا است. هر چند که مصرف زیاده از حد آن هم بطور قطع می تواند مشکلاتی بدنبال داشته باشد.

چغاله بادام می تواند به عنوان یک میان وعده نسبتا بی ضرر(البته نه ثابت و همیشگی) به خصوص برای بچه هایی که به تنقلات پر کالری علاقه زیادی دارند به شمار رود.

 

چغاله بادام را نشسته نخورید

در مورد چغاله بادام آنچه بسیار اهمیت دارد، حتی گاهی بیشتر از مقدار مجاز خوردن آن، بحث گند زادیی و بهداشتی شدن آن است. چغاله بادام اغلب توسط دستفروش ها فروخته می شود.

این فروشنده ها معمولا سطح آن را مرطوب می کنند تا تازه تر به نظر بیاید و در عین حال مشتری بیشتری هم جذب کند.

اما موضوع اصلی اینجاست که مطمئن نیستیم آبی که مدام روی چغاله بادام ها ریخته می شود چطور و از کجا تهیه شده است. به همین دلیل باید درست مثل باقی میوه ها که پوست شان خوراکی است قبل از مصرف کاملا ضدعفونی و شست و شو شود.

چون همین آب آلوده می تواند منبع بسیاری از آلودگی های میکروبی باشد.

به عبارت دیگر نباید تحت هیچ شرایطی چغاله بادام را قبل از شست وشو خورد.

چقدر چغاله بادام بخوریم؟

در مورد چغاله بادام هم درست مثل همه مواد خوراکی دیگر نمی شود یک نسخه واحد برای همه پیچید.

هر فرد بنا به شرایط جسمانی و بویژه شرایط دستگاه گوارشی بگونه خاصی باید با این نوبرانه بهاری کنار آید.

افرادی که از نظر سیستم گوارشی با مشکل خاصی روبرو نیستند بطوریکه دستگاه گوارش آنها می تواند با هضم این خوراکی کنار بیاید، می توانند به اندازه نصف لیوان یا یک کاسه کوچک ماست خوری، چغاله بادام بخورند.

البته دقت کنید، این مقدار برای مصرف هر روز نیست! به عبارت دیگر اگر مشتری دائم چغاله بادام هستید، خیلی کمتر از این مقدار را باید درنظر بگیرید. در مورد افرادی که مشکلات گوارشی دارند، وضع بگونه دیگری است.

 

این افراد گاهی بطور کلی باید از خوردن این میوه منع شوند چون سیستم گوارشی آن ها توانایی هضم چغاله بادام را ندارد.

درمورد بچه ها هم که معمولا از طرفداران سرسخت چغاله بادام هستند، باید در خوردن آن محتاط باشند.

ممکن است سیستم گوارش کودکان به خصوص بچه هایی که قرار است برای نخستین بار با چغاله بادام کنار آید در هضم این میوه دچار مشکل شود و سنگینی آن، آنها را اذیت کند.

بنابراین بهتر است چغاله بادام در مقدار بسیار کم و به تدریج در اختیار آنها قرار گیرد نه یک باره و به اندازه بزرگترها.

چغاله بادام جایگزین بادام نیست

خیلی از علاقه مندان به چغاله بادام (این میوه نوبرانه) به اندازه بادام رسیده حساب باز می کنند این در حالیست که این، مقایسه ای کاملا مردود است.

بادام رسیده جزو خشکباری است که خواص زیادی دارد آن هم به لحاظ روغن، کلسیم، آهن و مواد معدنی که به طور طبیعی در آن موجود است.

اما چغاله بادام، میوه نارس بادام است و بالطبع نمی تواند همه خواص بادام را داشته باشد. چغاله بادام از نظر خواص نسبت به بادام رسیده در سطح پایین تری قرار دارد، بنابراین نمی تواند جایگزینی برای بادام به شمار برود.

گوجه سبز و یک دنیا خاصیت

گوجه سبز یکی دیگر از خوراکی های این فصل است که در مقایسه با چغاله بادام خواص بیشتری دارد.

گوجه سبز منبع خوبی از ویتامین سی و گروهی از ویتامین های بی است.

ویتامین سی در افزایش ایمنی بدن و افزایش بافت های هم بند نقش بسزایی دارد و ویتامین های گروه بی هم می توانند به کاهش استرس ها و سلامت سیستم عصبی بدن ما کمک کنند.

 

[تصویر: sala43.jpg]

مقدار مصرف گوجه سبز به عوامل مختلفی بستگی دارد‎

 

در ترکیب گوجه سبز مقادیر زیادی پتاسیم و فلور هم وجود دارد که فلور در سلامت دندان ها موثر است و پتاسیم هم در کارکرد بافت عضلانی و عضله قلب تاثیر بالایی دارد.

گوجه سبز به عنوان میوه ای که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، می تواند خاصیت ضد سرطان و پیشگیری از پیری سلولی و حتی مقداری اثر کاهنده در چربی های خون داشته باشد.

چقدر گوجه سبز بخوریم؟

مقدار مصرف گوجه سبز به عوامل مختلفی بستگی دارد.

یک عامل مهم همان وضعیت گوارشی افراد است. به هر حال گوجه سبز هم یک میوه نارس است و خوردن بیش از حد مجاز آن می تواند در فرد، سوءهاضمه، کرامپ های شکمی و نفخ را به وجود آورد اما از طرف دیگر از آنجا که گوجه سبز قند پایینی دارد میوه کم ضرری است.

یکصد گرم گوجه سبز، حدود 40 کیلو کالری انرژی دارد و به همین دلیل می شود به عنوان یکی از میان وعده ها روی آن حساب کرد اما با درنظر گرفتن این نکته که مقدار مناسب گوجه سبز در هر روز به میزان نصف لیوان تا یک لیوان گوجه سبز است.

در مصرف گوجه سبز مثل چغاله بادام نکته ای که خیلی مهم است و باید نسبت به آن توجه داشت ضدعفونی کردن آن است. گوجه سبز هم جزو میوه هایی است که با پوست خورده می شود و در مورد تمام میوه هایی که با پوست خورده می شوند، ضد عفونی کردن قبل از مصرف نکته بسیار قابل اهمیتی است که حتما باید رعایت شود.

کم نمک بخورید

نمک جزء لاینفک چغاله بادام و گوچه سبز است. اصلا یکی از دلایلی که این میوه های نارس مورد توجه اغلب مردم قرار می گیرد همراه شدن آنها با نمک است. این درحالیست که مقدار نمکی که معمولا با هر وعده چغاله بادام و گوجه سبز خورده می شود خیلی بیشتر از نیاز روزانه ما به نمک (یک قاشق چایخوری در روز) است.

معمولا افراد، چغاله بادام را می گیرند همان جا نمک می زنند و شروع به خوردن می کنند که این، رفتاری کاملا اشتباه است، آن هم به این دلیل که این میوه هنوز ضد عفونی نشده است و دلیل بعدی اینکه همین نمک زیاد می تواند زمینه ساز عوارضی مثل فشار خون بالا و مشکلات قلبی در آنها شود.

ضرورت توجه به مقدار نمکی که با این خوراکی ها خورده می شود در کودکان معمولا باید بیشتر از بزرگترها باشد.

بهتر است دقت کنید بچه ها بدون نمک یا با حداقل نمک بخورند.

آن هم به دو دلیل؛ اول اینکه عوارض خوردن نمک زیاد، گریبانگیر آنها نشود و دیگر اینکه با همین مراقبت های ساده، ذائقه شان به خوردن غذاهای کم نمک عادت کند.

هضم خورش چغاله بادام راحت تر است

خیلی از طرفداران چغاله بادام گاهی آن را به صورت خورش و گاهی ترشی می خورند.

به هر حال وقتی یک خوراکی در فرآیند پخت وپز یا نگهداری طولانی مدت قرار می گیرد خواصش تغییر می کند.

این تغییر گاهی خوب است اما گاهی هم به ضرر ارزش غذایی آن ماده غذایی تمام می شود.

 

[تصویر: sala44.jpg]

پخته شدن چغاله بادام به هضم بهتر آن کمک میکند‎

به هر حال پخته شدن چغاله بادام، هضم آن را ساده تر می کند یا ترشی آن، بافت های سلولزی را تا اندازه ای سست تر می کند و باعث می شود در دستگاه گوارش، هضم آسان تری داشته باشد اما همین فرآیند پخت، مواد معدنی به خصوص مواد معدنی محلول در آب چغاله بادام را تحت تاثیر قرار می دهد بطوریکه مقدار زیادی از ویتامین سی چغاله بادام تحت این فرآیند از بین می رود.

همراه با گوجه سبز آب بخورید

گوجه سبز مقادیر زیادی اگزالات دارد و می تواند در سیستم کلیوی بدن تجمع و سنگ های ادراری تولید کند.

کسانی که سابقه سنگ هایی از جنس اگزالات دارند بهتر است در خوردن گوجه سبز احتیاط کنند.

از طرف دیگر افراد دیگری هم که به خوردن گوجه سبز آن هم به مقدار زیاد علاقه دارند بهتر است همراه با آن مقداری هم آب بخورند تا اگزالات موجود در گوجه سبز رفع شود و با تولید سنگ های ادراری برای آنها ناراحتی ایجاد نکند.

 

منبع : ia.ir

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 3:34

فال روزانه 30 فروردین متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. خشم خود را بروز ندهید، برای اینکه قبل از اینکه بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.

 

فال روزانه 30  فروردین متولدین اردیبهشت ماه

شما انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود فوکوس کرده‌اید که چشم اندازهای بزرگتری را از دست داده‌اید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه‌های خود را تغییر دهید. البته شما هنوز مجبورید که با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با توجه کردن به رویاها و آرزوهای قدیمی که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید.

 

فال روزانه 30  فروردین متولدین خرداد ماه

شما می‌خواهید روی ابرها معلق بوده و به فکر فرار کردن از دنیای مادی افتاده‌اید. شاید نظر شما در مورد مدینه فاضله رفتن به جزایر جنوبی و یا شاید فقط افروختن آتش و خواندن داستان‌های و رمان‌های خوب باشد! شما هنوز در حال برنامه ریزی کردن برای نقشه‌های خود هستید، ولی اتفاقات پیرامونتان بهتان یادآوری می‌کند که مسئولیت‌هایی نیز دارید. نجات و رهایی زمانی حاصل می‌شود که به جای دوری کردن از این مسئولیت‌ها حتما آنها را انجام دهید.

 

فال روزانه 30  فروردین متولدین تیر ماه

امروز باد تازه‌ای به زندگی تان می‌وزد، که فراتر از هوشیاری و آگاهی تان است. الان زمان مناسبی برای اجرا کردن ایده‌هایتان نیست، شما الان باید آنها را به مراحل بالاتر برسانید. اما شاید کمی دلتنگ چیزهای باشید که پشت سر گذاشته‌اید. یادتان باشد اگر بفهمید که احساس کردن آینده چقدر مفیدتر است، دیگر دلتان برای گذشته تنگ نمی‌شود!

 

فال روزانه 30  فروردین متولدین مرداد ماه

هم اکنون پیدا کردن راه‌های جدید برای ارتباط برقرار کردن با دیگران- چه از نظر شغلی و چه در زندگی شخصی- برای شما اهمیت ویژه‌ای یافته است. اهمیت این مساله همچنان به قوت خودش باقی است، اما شما کم کم نسبت به نوع ارتباط‌هایتان بی توجه شده‌اید. با توجه به ورود خورشید به هشتمین خانه تان، یعنی خانه صمیمیت، بهتان پیشنهاد می‌کنیم در حالیکه در جستجوی معنای عمیق تری برای تمام کارهایی که قبلا انجام داده‌اید هستید، بر روی کارهایی که قبلا پایه ریزی کرده بودید کار کنید.

 

فال روزانه 30  فروردین متولدین شهریور ماه

شما به خاطر کارهایی که پیش رویتان دارید زیاد خوشبین نیستید، اما این دلیل برای نگرانی بهتان نمی‌دهد. شما خودتان را به دست سرنوشت سپرده و تسلیم شده‌اید! باوجود اینکه تغییراتی که در راهند اموری غیر قابل اجتناب هستند، اما شما بالاخره می‌توانید تغییراتی در آنها بدهید. اگر به جای اینکه تلاش کنید همه کارهایتان را یکباره انجام دهید، در برنامه‌هایتان تغییراتی بدهید خیلی راحت تر خواهید بود.

 

فال روزانه 30  فروردین متولدین مهر ماه

امروز مادامی‌که دیدگاه و نگرش خود را از دست نداده باشید روز خوبی برای شما از نظر خانواده و خویشاوندان خواهد بود. شما به تصمیم آخرتان اطمینان دارید، اما باید شور و اشتیاقتان را به نهایت خود برسانید. نسبت به نیازهای خود لجوج و خودسر نباشید، اگر محیطی ایجاد کنید که دیگران هم بتوانند خواسته‌هایشان را بگویند، می‌فهمید که چیزهای بسیار متفاوتی در این دنیا وجود دارد. اگر شما مشتاق باشید که به حرف‌های دوستان‌تان گوش دهید، آنها نیز چیزهای خیلی زیادی راجع به زندگی بهتان می‌آموزند.

 

فال روزانه 30  فروردین متولدین آبان ماه

شما امروز اگر احساسات‌تان را با واقعیت تطبیق ندهید، زیاد احساس خوبی نخواهید داشت! شما اغلب فقط تا اندازه‌ای احساسات و علایقتان را مجزا می‌کنید که از ناراحتی و نارضایتی اجتناب کنید. باوجود این امروز آرزوهای برآروده نشده تان سربرآورده‌اند و شما نمی‌توانید آنها را زیر قالیچه پنهان کنید!! حتی اگر حقیقت طوری نیست که شما دلتان بخواهد، ولی آن را از خودتان پنهان نکنید!

 

فال روزانه 30  فروردین متولدین آذر ماه

باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و جنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

 

فال روزانه 30  فروردین متولدین دی ماه

این روزها احساسات جدید در وجود شما غلیان می‌کنند و تبدیل به آگاهی می‌شوند، اما شما شاید قادر نباشید احساسات خود را به کسانی که اطراف‌تان هستند بشناسانید. بحث در این نیست که می‌خواهید این مساله مثل راز سرپوشیده باقی بماند، بلکه موضوع فقط این است که شما نمی‌توانید لغات مناسبی برای بیان کردن احساسات‌تان و برای تاثیر گذار بودن پیدا کنید. تا جایی که می‌توانید اصلا هیچ قضاوتی نکنید. هرقدر که به خودتان و دیگران کمتر سخت بگیرید، در هفته‌هایی که پیش رو دارید راحت تر خواهید بود.

 

فال روزانه 30 فروردین متولدین بهمن ماه

به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساسات تان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می‌کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می‌رسند و شما را از خیال واهی بیدار می‌کنند. هرچه که روز جلو می‌رود، شما آگاه می‌شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

 

فال روزانه 30  فروردین متولدین اسفند ماه

امروز شما قادر هستید نقس موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده‌ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید، اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی‌‌آرام تر نباشید، واقعه‌ای غیرمنتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 30 فروردين 1395 ساعت: 3:34

با حضور رییس جمهور و فرماندهان ارشد نظامی کشورمان از سامانه پدافند هوایی اس300 رونمایی شد.

در رژه امروز ارتش در جوار حرم حضرت امام خمینی (ره) سامانه پدافند هوایی اس300 از مقابل جایگاه ویژه عبور کرد.

روسیه پس از رفع تحریم‌های سازمان ملل علیه کشورمان، قرارداد اس300 را در دستور کار قرار داد و پس از تجدید و اصلاح این قرارداد، سامانه اس300 وارد کشور شد.

[تصویر: 833078_937.jpg]

[تصویر: 833079_891.jpg]

[تصویر: 833080_184.jpg]

[تصویر: 833088_269.jpg]

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 19:14

یک عنصر تروریست که ماموریت عملیات انفجاری داشت با اشراف عملیاتی سربازان گمنام امام زمان در غرب کشور بازداشت شد.

محمود علوی، وزیر اطلاعات اعلام کرد: یک عنصر تروریست که ماموریت عملیات انفجاری داشت با اشراف عملیاتی سربازان گمنام امام زمان در غرب کشور بازداشت شد.

وی تصریح کرد: برخی کشورهای منطقه پشت این عملیات شوم و ناکام قرار دارند.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 19:14

[تصویر: ar4-6030.jpg]

فقط دیدن یک خال غیرعادی یا چین و چروک روی صورت نباید علت مراجعه به یک متخصص پوست باشد

 

به محض دیدن یک خال غیرعادی یا چین و چروک روی صورت اولین چیزی که به ذهن می آید مراجعه به متخصص پوست است.

این موضوع نباید تنها علت مراجعه به این متخصص باشد.علت های دیگری هم برای مراجعه به یک متخصص پوست وجود دارد.

وضعیت موها نامناسب است

حل این مشکل که می تواند شوره سر یا ریزش مو باشد، از یک متخصص پوست بر می آید. از شستن زیاد مو تا استرس می تواند باعث تراکم پیدا کردن سلول های مرده پوست شود که به هم می چسبد و به صورت شوره سر می ریزد. کچلی اغلب ژنتیکی است اما مراجعه به موقع به متخصص پوست می تواند موثر واقع شود و مانع از دست رفتن پیاز مو شود.

ناخن های سالم ندارید

ناخن های پوسته پوسته دارای حفره ، رنگ غیر عادی یا شکننده می تواند نشانه مشکلات متعددی از پسوریازیس گرفته تا کمبود موادمغذی و اختلالات تیروئید باشد.اگر چه این مشکل ناخن چندان باعث ناراحتی شما نمی شود اما می تواند نشانه مشکل در سیستم بدن باشد که یا التهاب ایجاد می کند یا روی اعضای دیگر بدن تاثیر می گذارد.به عنوان مثال تحقیقات نشان داده است در صورت داشتن بیماری پوستی پسوریازیس بدن در مقابل درمان های مرتبط با فشار خون مقاوم تر است.یک متخصص می تواند این مشکلات را که با هم ارتباط دارد، تشخیص دهد.

زخم های دهان دارید

برخی از بیماری ها که متخصصان پوست آن را درمان می کنند، تنها در اطراف دهان بروز می کند. آفت دهان که آفت افتوس نام دارد با اختلالات سیستم ایمنی و بیماری های گوارشی ارتباط دارد.این احتمال وجود دارد که یک متخصص پوست بتواند ارتباط این بیماری ومشکلات گوارشی را پیدا کند اما یک پزشک دیگر نتواند.

در قسمت های تناسلی برآمدگی مشاهده کردید

به محض مشاهده بر آمدگی در قسمت تناسلی، افراد به متخصص زنان مراجعه می کنند.این در صورتی است که برخی از این مشکلات قارچی یا عفونت پوستی است و در تخصص یک متخصص پوست است.

افسردگی دارید

البته در صورت احساس افسردگی اولین محل مراجعه نباید مطب یک متخصص پوست باشد مگر این که همراه با مشکلات پوستی یا ناخن باشد.پسوریازیس و مشکلات دیگر پوستی نوعی بیماری التهابی است و التهاب را با اختلالات خلقی مانند افسردگی ارتباط می دهند .با درمان کردن پسوریازیس احتمال بر طرف شدن افسردگی نیز وجود دارد.

منبع: سلامت نیوز

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 163 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 6:15

متولدین فروردین ماه

از این که چه اتفاقی‌ قرار است برای تان بیفتد مطمئن نیستید، به همین دلیل به هر جا که نگاه می‌کنید فرصت‌های نا شناخته ای را می‌بینید. متاسفانه، شما آن قدر فرصت ندارید تا به همه این موقعیت‌های جذاب رسیدگی کنید. بنا بر این، برای این که شاد باشید بهتر است اول اولویت‌های خود را شناسایی کنید. امروز به نفع تان استکه سرعت انجام کارهای خود را کم کنید و همچنین میزان فعالیت تان را کاهش دهید؛ در این صورت نظم بخشیدن به کارها برای تان آسان تر خواهد شد. اگر خودتان را خیلی‌ خسته کنید ممکن است نتوانید کاری را که شروع کردید به پایان برسانید. برای این که تغییری در کارهای تان ایجاد شود، به جای فکر کردن به کمیت، کیفیت کارتان را در نظر بگیرید.

متولدین اردیبهشت ماه

اگر چه به خاطر تصمیمات اخیر اعتماد به نفس تان بالا رفته است اما برای شروع یک کار تازه امروز خیلی‌ اشتیاق ندارید. این به خاطر نگرانی شما از ابهامات پیش رونیست بلکه به این دلیل است که فکر می‌کنید اگر الان به خودتان زمان دهید و با سرعت کمتری به کارهایتان رسیدگی کنید، فرصت رسیدن به موفقیت بهتری را خواهید داشت. به یاد داشته باشید که دلیلی‌ ندارد به خاطر برنامه‌ های دیگران مضطرب  شوید بلکه خودتان باید برای کارهایتان سرعت مشخصی‌ را تعیین کنید و بر طبق آن پیش بروید.

متولدین خرداد ماه

به نظر می‌رسد امروز همه از اینکه چه کارهایی را می‌‌توانید انجام دهید انتظارات غیر واقعی‌ از شما دارند، و شما هم با آنها وارد بحث نمی‌‌شوید. البته شما نمی‌‌خواهید با بیش از اندازه کار کردن خودتان را خسته کنید، چرا که می‌‌دانید انجام بعضی‌ کارها در مهلت مشخص شده غیر ممکن است. شاید بیان این مساله از سوی شما کمی‌ غیر عادی به نظر برسد اما اگر این کار را انجام دهید باعث راحتی دیگران هم می‌‌شوید. فقط مراقب باشید این موضوع را به یک داستان بزرگ تبدیل نکنید. صادقانه به همه بگویید که از پس چه کارهای بر می‌‌آیید. بیان ضعف‌هایتان کمی‌ سخت است ولی‌ در دراز مدت به نفع تان خواهد بود.

متولدین تیر ماه

شما معمولا نسبت به محدودیت‌هایتان کاملا آگاه هستید اما امروز ممکن است برای رضایت خودتان مسئولیت کارهایی را به عهده بگیرید که خارج از توان تان باشد. متاسفانه این تصمیم برای راضی‌ شدن تان کافی‌ نیست مخصوصا اگر موانع پیش بینی‌ نشده باعث ایجاد وقفه در کارتان بشود. اما نباید خودتان را دست کم بگیرید. خیلی‌ درگیر این که کارهایتان را حتما سر وقت تمام کنید نباشید بلکه بهتر است به کیفیت انجام کار فکر کنید. کیفیت را قربانی سرعت العمل نکنید.

متولدین مرداد ماه

امروز کمی‌ ساکت تر شده‌اید ولی‌ خوشبختانه کسی‌ جزء خودتان متوجه این موضوع نمی‌‌شود. همکاران تان همچنان شما را فردی مثبت و مسئولیت پذیر می‌‌بینند و معتقدند که شکست ناپذیر هستید حتی اگر حس واقعی خودتان چیز دیگری باشد. البته بهتر است الان درباره ضعف‌هایتان صحبت نکنید. دلیلی‌ برای نشان دادن نقطه ضعف تان وجود ندارد مگر این که چاره ی دیگری نداشته باشید. اگر تا چند روز دیگر احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید و تمرکزتان بر روی این موضوع باشد که چگونه به بهترین شکل عمل کنید شانس رسیدن به موفقیت تان را بالا می‌‌برید.

متولدین شهریور ماه

ممکن است تصویر مشخصی‌ از این که به کجا می‌خواهید بروید در ذهن تان داشته باشید ولی‌ نمی‌‌توانید راهی‌ را پیدا کنید که سریع تر شما را به مقصد تان برساند. همه راه‌هایی که پیش رو دارید پر پیچ و ‌خم تر از آن چیزی هستند که ترجیح می‌دهید. خوشبختانه هر مسیری راکه انتخاب کنید با قدم نهادن در آن راه برایتان هموارمی‌‌شود. گاهی بهترین روش میتواند این باشد که منطقی‌ترین راه را انتخاب کنید بدون اینکه بیش از اندازه نگران درست بودن انتخاب تان باشید. ممکن است راه‌های مختلفی‌ برای رسیدن به مقصد تان وجود داشته باشد ولی‌ فراموش نکنید که از هر راهی‌ می‌روید از مناظر اطرافش لذت ببرید.

متولدین مهر ماه

امروز توهمات و واقعیت‌های زندگی‌ در هم پیچیده اند طوری که نمی‌‌توانید به راحتی‌ آنها را از هم تشخیص بدهید. جالب این است که شاید این کار خیلی‌ هم اهمیت نداشته باشد چرا که تصورات شما قابلیت تبدیل شدن به واقعیت را دارند به شرطی که به خودتان ایمان داشته باشید. گاهی با ایمان بیش از اندازه به تحلیل‌های تان باعث بوجود آمدن محدودیت برای خود می‌‌شوید که شما را از رسیدن به بالاترین قابلیت‌هایتان باز می‌‌دارد. خوشبختانه کمی‌ خیال پرداز بودن بد نیست چرا که می‌‌تواند در واقعیت بخشیدن به رویا‌هایتان موثر باشد.

متولدین آبان ماه

امروز ممکن است احساسات تان آرام بگیرند به طوری که بتوانید برای انجام کارهای انجام نشده تان تمرکز داشته باشید. اما این تغییر در هدف مند شدنتان لزوماً به این معنا نیست که عمل کردن کار آسانی‌ شده باشد. برای انجام کارهایی که در نظر دارید باید خیلی‌ بیشتر تلاش کنید. به همان اندازه که هدف‌های خیلی ‌بلند پروازانه در شماایجاد انگیزه می‌‌کنند می‌‌توانند خیلی‌ زود هم باعث ایجاد ناامیدی در شما بشوند به طوری که از رسیدن به آنها دست بکشید. به یاد داشته باشید که رویاها آرزوهای قلبی تان هستند پس اجازه ندهید محدودیت‌های ذهن تان بین شما و موفقیت مانع شوند.

متولدین آذر ماه

امروز این امکان را دارید که بیشتر به کارهای تان برسید، فقط کافی‌ ‌ست آستین‌های تان را بالا بزنید و دست به کار شوید. همین که شروع به کار کنید همه چیز رو به راه خواهد شد. زمان را برای فکر کردن بیش از اندازه به کارهای تان هدر ندهید؛ فقط کارتان را انجام دهید. معمولا منطق لازمه هرگونه تصمیمگیری است اما درمورد شما این موضوع باعث ایجاد سردرگمی می‌‌شود. به جای اینکه فرصت را از دست بدهید و انتخاب‌های خود را توجیه کنید، دست به کار شوید. فراموش نکنید،  آنچه که انجام می‌دهید مهم است نه آنچه که می‌‌گویید.

متولدین دی ماه

امروز احتمالا بین دو طرز فکر مانده اید. به خوبی می‌‌دانید که اگر بر طبق برنامه‌های بزرگی‌ که دارید قاطعانه عمل کنید، به نفع تان خواهد بود. اکنون مهارتی که در سازماندهی دارید به کمک شما می‌‌آید، و باعث می‌‌شود که پیشرفت قابل توجهی‌ داشته باشید. همچنین، شما به خوبی می‌‌دانید که اگر کارهای زیادی را با سرعت بالا انجام دهید به درد سر خواهید افتاد. مسلما بنا نهادن یک خانه روی زمین سست نتیجه مثبتی نخواهد داشت، پس بهتر است عجله نکنید و خانه تان را روی زمین محکم بنا کنید. 

متولدین بهمن ماه

امروز دوستان و اطرافیان تان مشتاقانه شما را تشویق می‌‌کنند. با این وجود لازم است که شما خودتان هم دید درستی‌ نسبت به آن چه می‌خواهید انجام دهید داشته باشید، وگر نه‌ در این مسیر زود دلسرد می‌‌شوید. از این که دوستان تان به شما روحیه مثبت می‌‌دهند احساس خوبی دارید، اما این موضوع ممکن است به قدری اعتماد به نفس تان را بالا ببرد که بخواهید با چالش‌های زیادی رو به رو شوید. اگر با احتیاط پیش بروید شرایطی که امروز به نظر شما عالی‌ است در آینده ممکن است خیلی‌ بهتر هم بشود. در حال حاضر، به دیگران نشان دهید که قدردان حمایت ‌شان هستید. 

متولدین اسفند ماه

اساسا دلسوزی شما یکی‌ از مهم ‌ترین نقاط قوت شما است، اما این ویژگی‌ امروز می‌‌تواند مانع مفید بودن تان شود. به خاطر احساس مسولیتی که دارید می‌خواهید تقریبا به همه کمک کنید، اما بدانید که این امر غیر ممکن است. با این حال، خودتان را به زحمت می‌‌اندازید تا بتوانید بیشتر از آن چه که در توان دارید به دیگران کمک کنید. بهتر است برای خود حد مشخصی تعیین کنید تا بتوانید به کسانی ‌که واقعا نیازمند کمک تان هستند کمک کنید. فراموش نکنید که مرز مشخصی ‌بین قدیس بودن یا شهید بودن وجود دارد.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1395 ساعت: 6:15

پرش به انجمن:

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 169 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 17:44

پرش به انجمن:

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 185 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 2:34

پرش به انجمن:

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 159 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 2:34

[تصویر: Fale-rozane.jpg]

فال روزانه 28 فروردین متولدین فروردین ماه

امروز از این که به خودتان کمی‌ استراحت بدهید احساس نگرانی می‌کنید، چون که از نظر خودتان کار مهمی‌ انجام نداده اید که سزاوار این استراحت باشید. به همین دلیل، به جای اینکه با دوستان تان تفریح کنید خودتان را درگیر کار‌های تان کرده اید. البته این روحیه وظیفه شناسی‌ شما قابل تحسین است، اما مهم است که کمی‌ به خود استراحت داده و از نتیجه ی کارهایی که تا الان انجام داده اید لذت ببرید. کمی‌ برای خودتان وقت بگذارید، در لحظه زندگی‌ کنید و خوش بگذرانید تا از زندگی‌ تان لذت ببرید.

فال روزانه 28 فروردین متولدین اردیبهشت ماه

شاید امروز تصمیم گرفته باشید که کارهای مفید انجام دهید، ولی‌ حس بازیگوشی تان به شما می‌‌گوید که تفریح کنید و خوش بگذرانید. اکنون احساسات تان اوج گرفته است و شما این امکان را دارید تا این احساسات را ارضا کنید؛ به همین دلیل کسی‌ نمی‌‌تواند شما را از دسترسی‌ به این شادی دور کند. ازاینروی، دلیلی‌ نداردکه خودتان را از چنین تجربه لذت بخشی محروم کنید. به جای اینکه بخت و اقبال خود را زیر سوال ببرید، سپاسگذار برکات امروزتان باشید.

فال روزانه 28 فروردین متولدین خرداد ماه

امروز برای شما روز بسیار خوبی است، نیازی ندارید که از چوب جادویی تان استفاده کنید و یا طلسمی را زمزمه کنید تا کارهای تان مطابق میل تان پیش برود. حتی برای بر آورده کردن آرزو‌هایتان لازم نیست خیلی‌ تلاش کنید؛ شرایط امروز شما مانند برنده شدن بلیط بخت آزمایی است بدون این که انتظارش را داشته باشید. خود را از هر گونه فکر منفی‌ رها کنید و به استقبال خوشبختی‌ بروید. کارهای عادی و روزمره ی خود را امروز رها کرده و به فردا موکول کنید. بیرون بروید و وقت تان را به خوشی‌ بگذرانید چرا که امروز همه چیز بر وفق مرادتان است و زندگی‌ به شما لبخند می‌زند.

فال روزانه 28 فروردین متولدین تیر ماه

خصلت تان به گونه‌ای است که احساسات تان را خیلی‌ بیان نمی‌کنید اما امروز ممکن است کمی‌ متفاوت عمل کنید و پا را فرا تر از محدوده ی همیشگی‌ تان بگذارید. شاید با خود فکر کنید که مراقب هستید اما بدانید که اکنون نیاز شما به تخلیه ی احساسات تان اوج گرفته است و آماده اید تا کمی‌ هیجان را تجربه کنید. اگر چه موقعیتی که شما الان در آن هستید شاید برای تان غیر منتظره به نظر برسد، ولی‌ بدانید که همیشه چنین موقعیتی برای تان به وجود نخواهد آمد. مطمئن باشید که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

فال روزانه 28 فروردین متولدین مرداد ماه

امروز تقریبا غیر ممکن است که اطرافیان تان بتوانند شما را از خوش گذراندن باز دارند، از طرفی‌ شما خودتان هم نمی‌‌توانید مانع شوید. امروز خبر خوش برای شما این است که یک شانس فوق العاده دارید که باعث می‌‌شود به عشق، پول و تأییدی که در جست و جویش بودید برسید.  خبر بد برای شما این است که تجربه‌های شگفت انگیزی که امروز سر راه تان قرار خواهند گرفت ممکن است خیلی‌ دوام نداشته باشند. به دنبال سحر و جادو نباشید، در عوض سعادت خود را دنبال کنید و اجازه دهید تا قلب تان سرشار از شادمانی شود.

فال روزانه 28 فروردین متولدین شهریور ماه

پاداش خلاقیت تان نزدیک تر از آن است که فکرش را می‌کنید، فقط کافی‌ ‌ست اولویت‌ها را مشخص کنید و مهمترین مسائل را در نظر بگیرید. خوشبختانه، این که کمی‌ خوش بگذرانید می‌‌تواند بخشی از این پاداش باشد. نگران این هستید که احساسات تان بر گرفته از رویاها یتان باشد نه واقعیت ها، با این حال باز تلاش می‌کنید تا آنها را به هر شکل ممکن بیان کنید. با اینکه در حالت عادی احساسات تان را ابراز نمی‌کنید، اما این بار مطمئن هستید که بیان احساسات تان می‌‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی برای تان خلق کند. بهتر است قبل از این که فرصت را از دست بدهید دست به کار شوید.

فال روزانه 28 فروردین متولدین مهر ماه

امروز احساس می‌کنید که غرق شادی هستید و هیچ چیز ناخوشایندی برای تان پیش نخواهد آمد. خیلی‌ برای تان مهم نیست که چه اتفاقی‌ می‌‌افتد چون که امروز شما می‌‌توانید کار بزرگی‌ انجام دهید حتی اگر بهترین لوازم مورد نیاز برای انجام آن کار را نداشته باشید. بهتر است امروز در احساسات تان زیاده روی نکنید و بیش از اندازه برای امورات غیر ضروری خرج نکنید چراکه ممکن است فردا که از خواب بیدار می‌‌شوید از این همه افراطگری خودتان احساس پشیمانی کنید. خوش بگذرانید اما میانه رو باشید. 

فال روزانه 28 فروردین متولدین آبان ماه

اگر چه ممکن است نتوانید خود را از تعهدات گذشته رها کنید هنوز می‌‌توانید راهی‌ را پیدا کنید که امروزتان را دلپذیرتر بسازید. حتی در یک موقعیت سخت هم اهداف دراز مدت تان عالی‌ به نظر می‌‌رسند. شما بایستی هر کاری که باعث می‌‌شود احساس بهتری به خودتان پیدا کنید انجام بدهید چرا که پاداش این کار را به دست خواهید آورد. از خطر کردن نترسید، ابراز تمایلات قلبی تان می‌‌تواند در رسیدن به اهداف تان کمک تان کند.

فال روزانه 28 فروردین متولدین آذر ماه

امروز ممکن است به هر کجا که نگاه می‌کنید موقعیتهای بی‌نظیری را ببینید. شما با روحیه مثبت خود حتی می‌‌توانید دیگران را تحت تاثیر قرار بدهید و آنها را از افسردگی در بیاورید. برای آنها سخت خواهد بود که در حضور شما نا امید باشند. امروز ممکن است افراد زیادی در جستجوی شما باشند نه برای تنبیه کردن شما بلکه برای شادی و خوش گذرانی. از این فرصت موقتی ولی‌ خوشایند لذت ببرید.

فال روزانه 28 فروردین متولدین دی ماه

امروز خوش بینی‌ شما به اوج می‌رسد ولی‌ افراط در این موضوع می‌‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. همه‌چیز خیلی‌ خوشایند به نظر می‌رسد ولی‌ هنوز ممکن است آن گونه که شما انتظار دارید نباشد. امروز از خودتان راضی‌ هستید و این امر باعث می‌‌شود کمی‌ از فشارهای زندگی‌ روزمره تان کاسته شود. دیگران از حمایت شما قدردانی می‌‌کنند و طبیعت بلندپرواز شما را می‌‌ستایند. امروز تقریبا همه می‌‌خواهند به شما کمک کنند و شما هم آن قدر دانا هستید که اجازه این کار را بدهید.

فال روزانه 28 فروردین متولدین بهمن ماه

تمام اتفاقات مثبت برای تان در حا‌ل وقوع هستند گرچه ممکن است دیگران همه ی این اتفاقات مثبت را نبینند. با این که تمام این اتفاقات در ناخوداگاه ذهن شما رخ می‌‌دهند اما شما میتوانید همه آنها را به شکل واقعی‌ ببینید. مراقب باشید که این خوش بینی شما را گمراه نکند که نتوانید نقاط مشکل آفرین را ببینید. همکاران تان ممکن است بخواهند برنامه‌های تفریحی‌شان را با شما در میان بگذارند و شما هم بدون تردید آماده پیوستن به آنها هستید. به یاد داشته باشید گاهی بله گفتن خیلی‌ راحت است حتی اگر کار‌هایی‌ برای انجام دادن داشته باشید.

فال روزانه 28 فروردین متولدین اسفند ماه

امروز حتی سخت‌ترین مسائل ممکن است برای تان آسان شوند بدون اینکه شما تلاش زیادی کرده باشید . شما می‌‌توانید با یک سازش ساده از به اوج رسیدن یک مشکل اساسی‌ جلوگیری کنید. گر چه قرار نیست تمام مشکلات تان به سادگی‌ از بین بروند. ابرهای باران زا گاهی ظاهر می شوند تا به شما لذت یک آفتاب دلپذیر را یادآوری کنند. از خوش بختی تان لذت ببرید چرا که مسئولیت‌ها در آینده نزدیک به سراغ تان می‌‌آیند.


 

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 169 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 2:34

جوانی، دوره شور و نشاط زندگی هر فردی است که عواطف و احساسات در وجود انسان شعله ور می شود و حساسیت های ویژه ای به خود و دیگران پیدا می کند. بر همین اساس، انتقاد از جوان باید با روش هایی اصولی و همراه با رعایت نکاتی انجام پذیرد. در ثمربخش بودن ارشاد، تصریح نکردن خطاهاست. وقتی تذکر اخلاقی را با کنایه و اشاره بگوییم، زودتر اثر می بخشد تا این که با صراحت از گناه نام ببریم. چه بسا تصریح به گناه، سبب گستاخی و جرئت بیشتر گناه کار شود و زشتی کار از بین می رود. سیره عملی اهل بیت علیهم السلام این بود که لغزش افراد خطاکار را فاش نمی کردند و همواره آن را مخفی نگاه می داشتند؛ چنان که پروردگار متعال ستارالعیوب و پوشاننده عیب هاست.

نقل است جوانی از جوانان تازه مسلمان، عادتِ زشتِ زمان جاهلیت را ترک نکرده بود و همچنان با زن های ناپاک در خارج شهر مکه ارتباط داشت. رسول خدا صلی الله علیه و آله از قضیه با خبر شد و تصمیم گرفت هرگونه که بشود، این عادتِ بد را از سر او بیندازد. یک بار که از خارج شهر می آمد، سر راهش قرار گرفت و به او فرمود: جوان کجا بودی؟ عرض کرد: ای رسول خدا، شترم گُم شده بود، رفتم پیدا کنم. پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: امیدوارم دیگر در بیابان شتر گم نکنی! مدتی از این قضیه گذشت. بار دیگر به رسول خدا صلی الله علیه و آله اطلاع دادند که فلان جوان را در همان محله های بدنام دیده اند. باز هم پیامبر صلی الله علیه و آله سر راهش قرار گرفت، ولی تا جوان از راه دور چشمش به پیامبر صلی الله علیه و آله افتاد، با خود گفت: در گذشته گفتم شترم گم شده بود، این بار در جواب آن گرامی چه بگویم. چاره ای اندیشید و در بیابان به نماز ایستاد تا شاید پیامبر صلی الله علیه و آله رهایش کند، ولی هر چه نماز خواند، نتیجه ای نگرفت تا این که رسول خدا صلی الله علیه و آله به او فرمود: جوان، من مصمم هستم که تو دیگر در بیابان شتر گم نکنی!

روش های شما برای انتقاد سازنده چیست؟

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 160 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 1:13